Ärftliga ting

image1990



Ännu en sak som verkar stämma med min systerdotter så vitt som med mig.

Jag brukar väldigt ofta träffa på killar som är väldigt, väldigt intresserade av mina fötter. Om de är fotfetishister vet jag inte, det har alla dementerat kraftigt. Men det är exempelvis ingen omöjlighet att jag kan träffa en kille som får för sig att en bra placering av mina fötter är, exempelvis, ja.... I deras mun. Det händer väldigt ofta, faktiskt.

Och det verkar inte helt olikt för Freja, min systerdotter.

Hon sov över hos en kompis efter en filmkväll. Det var många som fick dela samma bädd. Freja vaknar helt plötsligt upp av att hennes fötter blir knådade. Hon är väldigt, väldigt förvirrad över det hela. Tittar runt. Ser att en av hennes killkompisar masserar hennes fötter. Hon börjar först tokskratta, och sedan sparkar hon honom i ansiktet.

Well done!
 

Kommentarer
Postat av: Stilist

klockrent!

Postat av: iwwi

Hahaha, det skulle jag också ha gjort!

2008-01-02 @ 17:28:07
URL: http://iiwwii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback