En liten värld

Men vafan. Alla vet ju exakt vem diskplockarkillen är. Alla hans polare verkar läsa den här bloggen och lurade ju ut vem det var direkt. En av hans chefer gick ju fram till honom dagen efter jag skrivit att jag lämnat fram en lapp med orden: "Du, är det dig Hanna Fridén skriver om i sin blogg?"

En annan sa: "Är du Hanna Fridéns officiella nya ragg?"

Han skulle ha träffat en kompis idag klockan ett på ICA för att de skulle ha åkt tillsammans till IKEA. Den här kompisen kommenterade i bloggen om det. Du skulla ha varit här ett idag! På ICA!

En människa jag aldrig träffat.




Jag kan lika gärna tatuera honom i pannan nästa gång jag ser honom, eller typ fota honom och slänga upp honom på den stora reklamskärmen på Stureplan. Eller göra ett jävla pressutskick. Stor nyhet! Stor nyhet!

Det skulle inte göra någon skillnad. Den här världen är väldigt, väldigt liten.

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag vet inte vem han är :( om det är någon tröst, haha

2008-01-14 @ 21:42:52
Postat av: Sven

Den intressanta frågan är: gillar du berns-killen fortfarande? Om ja, strunt i va dom säger eller kommenterar. Samt: grattis. Om nej, äh vafan.

Postat av: Anonym

Det var inte grejen att vi skulle åka till IKEA liksom, utan det var att allas våran Leo har tjatat om det i tre månader och höll på att yxmörda mig när jag skjöt upp det. Men han dissade det för dig, ta det som en komplimang eller något. Jag tar det iaf som en direkt personling förolämpning. \o/

2008-01-16 @ 14:32:14
Postat av: Hanna

Hej, kan vi itne få se ett foto på han? ;)

2008-01-16 @ 16:30:16
Postat av: Anonym

http://tinypic.com/view.php?pic=85vxyxl&s=1
http://tinypic.com/view.php?pic=86j1hdu&s=1

små bilder, men what the hey.
Från 2006 är dom också. Men, men..

2008-01-16 @ 20:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback