Fina Viktor!

image2069

Niklas Röja och Viktor Barth-Kron.


Ni vet väl att Viktor Barth-Kron, redaktionschefen på Stureplan är typ världens gulligaste kille? Ja, det är han i alla fall. Och duktig är han också. Som fan. Jag tror inte att det kan vara möjligt för någon med huvudet på rätt led att tycka illa om honom. Sådan är Viktor.

Nu, ibland gör han små saker på siten som han vet att jag blir glad av. Så skickar jag iväg ett mail i stilen:
"Viktor. Vad fint av dig. Du är bra på att tillfredställa min egocentriska och narcissistiska ådra. Tack, kram!"

Så får jag tillbaka ett: "Ja, jag misstänkte väl att du skulle gilla det!"


Och igår (som i övrigt var hans födelsedag, grattis i efterskott, Viktor!) så sa han att han skulle ändra min bildbyline. Jag jobbade ju som redaktör där förut, men nu kör jag några saker på frilans. Han hade snappat upp benämningen "Stockholms lilla monstertruck" som mitt ex Martin givit mig.


image2068



Och titta vad fint det blev! "Stureplans lilla monstertruck". Nu har han gjort det igen, en sådan där fin sak som nästan bara Viktor kan göra. Varför den här killen inte har en skara galna tjejgroupies efter sig, det kommer jag aldrig förstå. För om någon förtjänar en sådan sak, då är det bannemig han!


Ps. Uh, undrar i övrigt om jag borde logga in på den där Stureplansmailen någon gång. Tror inte jag gjort det sedan jag slutade på kontoret.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

riktigt rolig läsning! :)

förresten, vad har hänt med Max Bergå? Du brukade ju ofta lägga upp bilder på honom innan ( han är så vacker), men jag har inte hört något om honom på sistone.
Jag vet att ni inte är tillsammans längre men är ni inte kompisar?

kram!

2008-01-15 @ 12:59:37
Postat av: victoria

Satan vad snygg han är, den där Victor!

Postat av: michaela

tyvärr bor jag inte stockholm, men åh skulle gärna vilja vara en groupie till den mannen!

2008-01-15 @ 14:21:16
Postat av: Moa

Såg ett fantastiskt snyggt foto på dig från Ace den tolfte. Får man fråga vad det är för läckra glasögon du har på dig där?

2008-01-15 @ 14:35:09
Postat av: k

skriver man så som han gör är man automatiskt en hunk. Hälsa det.

2008-01-16 @ 17:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback