Krambanan

Jag gick just upp. Jag och diskplockarkillen har legat och kramats fram tills... ja, länge. Det är trevligt. Och mysigt.

Sedan när jag kollar mobilen så har jag missat hundra viktiga jobbsamtal och hysteriska SMS från vänner angående lite olika. Ojsan. Hoppsan.

Och så har jag inte uppdaterat bloggen.

Det här med män är farligt, säger jag, farligt.



Men fasen vad söt han är. Igår kom det fram väldigt många tjejer som läser min blogg på STASH. Folk jag aldrig träffat. Petade på mig. Ryckte i mig. Frågade: "Dudududud, duuuu, är det där diskplockarkillen? Va? Va? Va? Är det? Snygg han är!"

Livet är roligt.

Kommentarer
Postat av: kim

hanna!
lägg upp en bild på honom!
jag döööööööööööööör.
av nyfikenhet.

Postat av: Simone

farligt farligt, men roligt roligt

2008-01-17 @ 18:57:17
Postat av: Mimmi

Hanna! Jag har hittat din manliga motsvarighet.

http://bp1.blogger.com/_6UzdmF8O-Oo/R4EnAcORsgI/AAAAAAAAFyE/Ck_dE2eHIas/s1600-h/IMG_8232.jpg

(facehunter)

2008-01-17 @ 19:42:05
URL: http://mimmipimmi.blogspot.com
Postat av: Thea

Härligt Hanna!

Har läst din blogg länge nu och att det går bra med nya flirten gläder mig! Men visst är det farligt... Kärleken gör en ofokuserad och sänker helt klart en produktionsförmåga.

Men du kanske kan behöva det. Lite förälskelse kanske till och med kan hålla dig i sängen någon natt då och då :)

Jag hejjar i alla fall på en kär Hanna Fridén. Lycka till!

2008-01-17 @ 19:47:54
URL: http://turtledove.blogg.se
Postat av: cilla

Fan att jag missade betygsdebatten.!!! Vill bara säga att jag själv är så pass gammal att jag fick betyg från 3:an (född 64). Mina erfarenheter är att det inte var så lyckat och att det inte gjorde mig mer medveten om mitt lärande. Jag tor inte på så tidiga betyg. Däremot på betyg från 6:an.
Om man överhuvudtaget ska ha betyg........
Jag är lärare och sätter betyg. Är också förälder till barn i lågstadieåldern. Utan att vilja verka vara en jobbig förståsigpåare,
anser jag att jag har rätt tunga erfarenheter när det gäller detta område. Så jag säger: Betyg är ett instrument till för att skikta människor. Tyvärr.

2008-01-17 @ 22:56:53
Postat av: Nora

Vet du en sak? Jag tycker om din blogg.

2008-01-17 @ 23:52:14
URL: http://attention.tjejsajten.se
Postat av: Isabelle

gillar din blogg men fattar inte hur du kan skriva om ditt privatliv sådär. förstår verkligen inte. jag läser gärna om det men kan inte tänka mig att själv nämna mina närmaste sådär... du är cool. keep it together

2008-01-18 @ 14:16:33
Postat av: m

cilla:
det är klart betyg är för att skikta (sortera) människor. hur skulle man annars göra? som arbetsgivare vill du ju ha en bild av den du tar risken att anställa.

2008-01-18 @ 17:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback