Liten värld

Hahahaha.

Nu ringde killen jag raggade på med en lapp på Berns upp! Vi pratade i telefon igår också, då fick jag reda på att han inte visste vem jag var och att han trodde att jag var typ 16. Han hade ingen aning om hur jag såg ut.

Men inatt klockan fyra blev han uppringd av en av hans kompisar vid namn
Emma (tack för hjälpen, Emma!) och hon sa: "HAR DU DISSAT HANNA FRIDÉN? HUR KAN DU DISSA HANNA FRIDÉN?" Och han blev, minst sagt, mycket mycket förvirrad.

Sedan pratade de väl lite om mig, blogginlägget och så. Hon sa bland annat: "Visst har hon en sexig röst?" tydligen, vilket också är väldigt fint. Sedan läste han blogginlägget. Tyckte att det var mycket roligt. Och nu verkar han mycket mer intresserad, ska sägas.

Det kan vara väldigt praktiskt att ha en blogg, ska medges. Roligt roligt.
 

Kommentarer
Postat av: lo

Helt seriöst, har du sett Julia A förut? Ni är ju obehagligt lika! Haha, var bara tvungen att dela med mig här.
http://www.stureplan.se/articles/6337/images/article_image_461459405a25b4c8.jpg

2008-01-05 @ 20:55:05
Postat av: Daniela

haha va kul!!! Älskar din blogg, det finns absolut ingen som den!

Postat av: H

gu vad sött. påminner mig om den där new york-storyn från i höstas. hihi.

2008-01-05 @ 23:51:05
Postat av: Anonym

Du liknar (eller tvärtom) förresten Amy Studt

2008-01-06 @ 00:36:46
Postat av: Magdalena

Kul att hon ringde upp den där grabben så att du kunde länka till Emmas blogg för den var ju jättebra! Hon är lite som du, fast ändå långt ifrån. Tur att världen är liten!

2008-01-06 @ 02:39:32
Postat av: Anonym

oh. så sött! fint är ett ord jag tänkte att jag inte skriva i kommentarerna i din blogg men nu gör jag det. fint!

2008-01-06 @ 09:58:41
Postat av: Elin

godmorgon.. Sovit gott? Snygg header du hade...

2008-01-06 @ 10:46:14
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: random

det värsta med din blogg är att jag har läst den ett par gånger tidigare, läste den rätt frekvent förra sommaren. sen länkar en vän den till mig. Jag känner också Leo..

2008-01-06 @ 14:16:54
Postat av: tova

åh, dejtinglivet. fan. jag önskar jag kunde vara 1) lika snygg som du och 2) Lika modig >_

2008-01-06 @ 17:14:34
URL: http://irinisa.blogg.se
Postat av: Mårthen

Vill man verkligen ha en sexig röst? Är inte det bara en eufemism för "lite hes och skrapig"?

2008-01-06 @ 17:57:44
URL: http://speglingen.blogspot.com
Postat av: Katja

Hahaha! Nice :)

2008-01-06 @ 18:20:34
URL: http://candygal.blogg.se
Postat av: Mirijam

Jag håller med "lo".

Du är verkligen superlik den tjejen! Inte på kläderna eller håret, men ni har exakt samma uttryck och ser nästan exakt likadana ut i ansiktet! läskigt... :)

2008-01-06 @ 20:50:58
Postat av: Emma

Hahaha, men ojdå, vilken skvallerbytta Leo är.
Jo men det ska sägas, jag har läst din blogg ett bra tag nu och det finns ingen lika bra.
Du är en förebild för mig kan man säga. Det var t.ex. tack vare att jag läste nåt av dina inlägg där du skrev att du alltid anmäler killar som taffsar eller nåt liknande, som jag häromdan valde att ringa till polisen när jag blev taffsad istället för att bara bli skitarg.
Dessutom så HAR du ofantligt sexig röst ;D

Det absolut skummaste är att jag för bara ett tag sen tänkte att du och Leo nog skulle passa rätt bra ihop. Nu känner jag ju inte dig men det var nåt intryck jag fick bara. Knasigt alltså.

2008-01-07 @ 01:59:33
URL: http://bulletproofcupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback