Mardrömmarna är härmed utrotade

Hallå! Inatt imploderade mina mardrömmar på varandra och gjorde en fullkomlig turnaround! Det kan vara bra att skriva ner något man besväras av. När jag har något på papper så är det som att problemet kan skrivas ut, brännas upp och förintas. Inatt drömde jag följande.

Jag drömmer att jag får mail av många av mina tidigare arbetsgivare som ber om ursäkt för att de aldrig värderade min otroliga potential tillräkligt mycket och önskar att de gett mig högre lön och berättat för mig under daglig basis hur fantastisk jag är.

Jag drömde att alla mina ex kom fram till mig med leenden, tog mina händer och berättade hur mycket jag lärt dem hur livet och hur viktig erfarenheten av att vara tillsammans med mig har varit i deras fortsatta liv.

Jag drömde att mitt hår var otroligt perfekt, mina tänder glänsande och att hela jag var stolt som en gasell.

Sedan gick jag runt bland mina vänner. Och det var leenden överallt. Och vi älskar alla varandra. Vi tog varandras händer, såg varandra i ögonen och var så otroligt glada över vad vi har tillammans. För vi är vänner, vi älskar varandra, och vi är beroende av varandras kärlek.



Sådärja. Känns bättre med drömmarna nu, ska ni veta.


Kommentarer
Postat av: Valentina

haha helt sjuk vad detaljerade drömmar du har! :)

Postat av: Martin

Jag drömde att min chef lanserade ett nytt snusmärke med en grovhuggen reklamfilm i Marlboro-stil där kobojsare knuffade ner en jättestor brinnande leguan för en klippa. ^___^

2008-01-14 @ 18:10:35
URL: http://uppland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback