Min hemliga fetisch

Jag sitter här och förfestar med att trassla upp ett halsband. Det är sjukt taggande. Adrenalinet och frustrationen pumpar i min kropp. När jag trasslat ut hela fanskapet så kommer jag nå en så ordentlig känsla av välbefinnande att det inte kommer att kunna mäta sig med någon fylla överhuvudtaget.

Jag är bra på att trassla ut halsband! Jag är grym på det. Andra är dåliga. Jag är bra. Att trassla ut halsband är verkligen mitt kall. Jag borde kanske jobba med det. Sitta hos kungafamiljen och trassla ut deras halsband. Få adrenalinkickar för varje ögla jag lyckas lösa. Pipa till med "UMF" "HURRA" och "SATAN". Det riktigt bankar i mitt hjärta. Det svider. Det hugger till. Jag får andnöd.

Det värsta är att jag är helt allvarlig. Är det här någon slags fetisch?

ÅH. Nu löste jag det! Fanimej. Nu är jag så fett taggad. Nu går vi ut. Vi hånglar.



Mina damer och herrar. Hanna är så jävla på G!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hahahaha ;D klockrent!

Postat av: Hannah

jag har världens mest ihoptrasslade halsband som bara inte GÅR att reda ut. helt otroligt, jag har tänkt slänga det flera gånger men det går inte. det måste redas ut, en gång för alla.

2008-01-18 @ 23:25:38
URL: http://hannahelais.blogg.se
Postat av: filmfredrik

Det här blir en grym kväll! Jag förväntar mig flera spännande inlägg om allt som händer. Utgången efter halsbandet.

2008-01-19 @ 00:10:43
Postat av: elin

Känner igen det där. Älskar att trassla halsband jag med (synd att jag knappt har några egna) men framförallt att lösa upp knutar! DET är mitt kall. kanske detenda jag känner att jag rä riktigt bra på. Får du jobb hos kungafamiljen så tipsa om mig. kanske kungens träningsbyxor har en knut på sitt snöre i linningen som bara inte GÅR att knyta upp. :)

2008-01-19 @ 12:25:25
URL: http://elinqvale.blogg.se
Postat av: hannah m

hahaha din blogg är bra

2008-01-19 @ 13:02:33
Postat av: Anonym

känner igen mig, jag tycker också att det är lite för skönt när man lyckas trassla ut halsband....

2008-01-19 @ 13:24:49
Postat av: Hanna

Jag är grym på att laga pennor som har gått sönder, alltså stift pennor!

2008-01-19 @ 16:40:09
Postat av: Annelie

Fan att jag inte visste det tidigare! Har ganska precis klippt sönder ett treradigt halsband där alla tre raderna trasslat och tvinnat ihop sig så att det nästan såg flätat ut...

2008-01-20 @ 10:59:52
Postat av: Anna

Mitt kall att trassla ut halsband fick mig att arbeta på Glitter i tre år - lite overdo eller vad? Så en gång var min pappa ute och fiskade och hans nät trasslade ihop sig till en liten liten boll och han sa många fula ord och skulle klippa sönder nätet. Då kom mina trasslarskills till nytta. Nätet lever än idag!

2008-01-21 @ 00:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback