Spräng mig

Usch, hatar vinterhalvåret när det är mörkt. Under sommarhalvåret och ljusets tid behöver jag bara sova 5-6 timmar, och det känns alltid fruktansvärt i Sverige under tiden när det är så fasligt mörkt och man behöver minst 8 timmar. Man går kanske och lägger sig klockan 01:00 och ska upp klockan 07:00, vilket är helt okej i vanliga fall. Men nu? Icke!

Jag är så död i kroppen.
Nu kom jag i säng 03:30 och gick upp 08:00. Jag vill banka sönder min skalle mot valfri, hård och vass yta. Snart: Jobbmöte. Sedan hårdjobb hela dagen. Springa springa på stan, skriva artikel och posera för bilder.

Öh.
Jag ser ut som en halvflådd räv.
Känner mig som den där Marsstenen som fotades, också, kan jag tänka mig. Mentalt alltså.


Kommentarer
Postat av: isabelle

det är bara att gå i ide.

Postat av: sammi

låter jobbigt :) vad är det för artikel du ska skriva?
Lycka till

2008-01-25 @ 09:12:08
Postat av: s

Tänk att jag tänkte precis samma sak idag. Somnade 02.00 och vaknade 11.00, och var därmed 3 timmar försenad. Vinterhalvåret borde innebära dispans när det kommer till försovningar, i say.

2008-01-25 @ 11:55:56
URL: http://waffle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback