Update

Jag hade visst fel, jag blev inte alls dissad!
Jag fick svar klockan sex i morse per SMS.
Nu kan jag hans namn och allt och ska författa något fint svar.



I övrigt har jag fått svar från Svenska Dagbladet också, de ska redan publicera två svar till Per Ströms artikel och har satt en gräns där. Så mitt svar åker upp här istället.

Ganska konstig prio, kan man tycka. Artiklar med mig kan jag i alla fall med stolthet säga brukar nå läsartopparna, i alla fall enligt de på DN. Ja, nu sitter jag och hävdar mig på grund av kränkt heder. Det ser ni. Det är fullkomligt normalt.


Kommentarer
Postat av: Kajsas

VA? Låter du den där dissen, som faktiskt VAR en diss ju, bara gå dig förbi för att han svarade nu? Han var ju dum, hånade dig nästan. Pff!

Postat av: Hanna Fridén

Kajsas: Eller så kan det vara så att de skrattade för att de tyckte att det var sött och inte slängde lappen utan la den vid sidan om disken? Det känns ganska onödigt att bli sur över något man inte vet, och jag fick ju svar precis när han måste ha kommit hem från jobbet. Vilket ändå måste ses som kvickt!

Nä, jag ser inga skäl till att bli arg. Det vore att överstyra det hela och bli arg på hjärnspöken. Jag slipper helst att bli sur över konstiga tolkningar och sparar min ilska tills när det finns skäl istället.

2008-01-04 @ 15:18:17
URL: http://frankincense.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback