18 oktober 2006.

18okt06Idag har jag varit måttligt handikappad i mitt yrke, min chef har nämligen snott skärmen till min Macintosh! I need it badly, det där där jag fixar bilder som går till jobb, PDFer och allt möjligt. Därför har jag mestadels bara lattjat runt med min PC, som inte duger till något, och inte kunnat skicka saker. Jag har bara chattat hela dagen. Agh.

Topp med vid polokrage (om ändock lite misshandlad på bild) och smårutor med lackdetalj på sidan med stora knappar (detaljbild tål att tänkas på): Pulsion (märket, butiken är någon på Drottninggatan, toppen är gammal men gissar fritt på 2004.)
Midjehög, kort kjol: Second hand, Myrorna.
Tjocka svarta strumpbyxor: HM.
Ballerinor (last day now, baby): HM, barnavdelningen.

Nu ska jag fortsätta invänta min dator så att jag kan skicka iväg mina satans jobb, undertiden ska jag rita. Sedan går jag väl hem mitt i natten igen, I guess!

Jaja, jag gillade ändå inte skärmen, den hade två döda pixlar från start och fick en ny strax därefter. Det provocerar mig när jag ska dammpricka! Man sitter som en idiot framför Photoshop och fattar inte varför de små gröna prickarna inte försvinner.





Ps. Då och då kommer det fram bantningsreklam på min blogg. Det är så fel det bara kan bli, jag uppmuntrar ingen form av kommersiell bantingsmetod. Nu ska jag bannemig betala för en reklamfri blogg! Eller, eh, jag skulle om det inte vore för att jag hade ett dumt electronkort, eh.





Kommentarer
Postat av: Amanda

Har en liten inbjudan, har du någon mailadress? =)

Postat av: Hanna Fridén

Japp! [email protected] :)

2006-10-18 @ 19:14:07
URL: http://frankincense.blogg.se/
Postat av: adeline

Snyggt! :)

2006-10-18 @ 22:02:35
URL: http://adeline.blogg.se
Postat av: hannah

det här har inget med inlägget att göra alls, men: du är sjukt lik Virgine Ledoyen.
din blogg är bra förresten.

2006-10-18 @ 23:31:50
URL: http://hannahcapulethellstroem.blogg.se
Postat av: H

Reklam är inget bra, electron har jag också! Inget bra det heller...!
Pessimist nummer ett? Ja.
Men din blogg är alltid bra.

2006-10-19 @ 02:05:04
Postat av: Hanna Fridén

adeline: Tack! :D

hannah: Tack! Jag googlade henne, jag håller inte riktigt med, men hon är snygg så jag tackar varmt ;)

H: Electron är det sämsta som finns! Och jag är ännu sämre som alltid gnäller på electronkort och aldrig skaffar ett propert Visa! Eller iof... Jag har ett propert Visa på mitt ICA-bankkonto... Men jag har inte laddat det med pengar, eh. Lat, jag? Nejdå!

2006-10-19 @ 14:43:43
URL: http://frankincense.blogg.se/
Postat av: Cilla

vilken ubertjusig bild, frääänt:)

2006-10-21 @ 12:21:17
URL: http://insomniaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback