Att tömma

Hörni. Jag är helt körd innan jag fått tömma tarmarna. Jag är seg i kroppen, i hjärnan och går med astaskig hållning. Vet inte vad det är, men det är väl som att... ja, avföringen liksom ligger i tarmen och förgiftar hela kroppen och själen, för efter att jag lyckats gå på toa är jag pigg och alert igen. På en gång. Om jag inte får klossa på morgonen så är hela min dag förstörd, för då lyckas jag aldrig bli pigg.

Men nu har det slutat snöa och solen skiner. Vad ljust det är! Vacker snö som reflekterar solljuset. Fint och ljust. Gillar det. Men snart blir det väl äcklig slask av allt. Som ser lite ut som det där onda, bråda döden jag har i tarmen. Och då blir jag väl trött igen.



Ps. Det där inlägget med det lila läppstiftet är typ ett och ett år gammalt, eller så. Det har hoppat upp som en bugg. Förmodligen igårkväll när jag satt och sorterade i mina kategorier på bloggen och la alla gamla dagens outfit i rätt kategori istället för utstrött i "Blaj".


Kommentarer
Postat av: Minna

Men alltså... Det är faan inte kul när det snöar oavbrutet i 36 h o sen går man o lägger sig o 6 timmar senare snöar det igen.

Postat av: mia

nu låter du som huvudpersonen i "storlek 37" ;)

Men helt ärligt, hur kan man bajsa så ofta? varje dag? en gång i veckan högst :S

2008-03-19 @ 12:33:08
URL: http://textbook-stuff.com
Postat av: jaanet

Fan.. jag älskar verkligen din blogg. Klockrena människa!

2008-03-19 @ 13:23:36
URL: http://www.janeteklund.blogg.se
Postat av: Lukas

Gud. Så mycket om skit på din blogg. En läsare mindre.

2008-03-19 @ 14:19:12
Postat av: kate

haha..så jävla rätt..vaddå en läsare mindre?! En läsare mer! Jag..
du knäcker, bara så att du vet!

2008-03-19 @ 15:31:36
Postat av: Ce

Ja du, livet med IBS är ju så. Jag mår också jätte dåligt om jag inte har regelbundna toavanor. Snacka om att min semester i Indien ställde till det! Till mia: en gång i veckan?! Wow.. nee varje dag så mår man bra..ät havregrynsgröt =)

2008-03-19 @ 18:21:11
Postat av: ronnie

jag säger som så många gånger förr

hell bajset och framför allt bajsandet, du är min bajsguru!

2008-03-19 @ 18:50:46
Postat av: ronnie

ett litet tillägg...

jag säger bara igen HELL BAAAAAJSEEEEET och wasabi jalapenos och psyliumfröet! utan psyliumfrön och linfrön vore jag inte en riktig människa tror jag...

2008-03-19 @ 18:52:33
URL: http://www.wasabilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback