Byxan.

Idag såg jag tjejer i för tajta kläder, som vanligt, igen. Huhe! Det verkar som i princip hälften av alla av kvinnligt kön inkonsekvent köper en storlek för små kläder, detta inklusive många modeskribenter. Om man är intresserad av kläder så borde man förstå att en kavaj i stort sett aldrig är menad att bara kunna knäppas precis under bysten, speciellt inte när man får spänniga veck över ryggen som resultat. Skärpning!

Förövrigt så är jag hemskt glad över att de flesta faktiskt insett hur fula Victoria Beckhams satans jävla jeans är. När de kom så var det ute med låg midja, bootcut och förtvättade jeans. Dessa jeans uppfyllde samtliga kategorier, så jag kan inte förstå att någon trendintresserad faktiskt kunde köpa dem. Och pungar man ut 2600 för ett par blåjeans med en liten strasskrona på ena skinkan så förutsätter jag att man är skruvat intresserad av sin egen stil. Fast det fanns ju ännu fulare kopior i lass på tradera för 600 kr st, såklart.

Senaste gången jag såg dessa jeans var nu över en månad sedan på en mycket berusad kvinna i toakön på Spy Bar. Som förövrigt hade en för liten kavaj som hon bara kunde knäppa under bysten, som fick fula linjer över ryggen. Huha!



Den här lördagen blir det garanterat Hootchy Kootchy på Södra teatern! Jag ser mycket fram emot det, förra gången jag gick dit var jag otroligt olycklig och hade bara sovit i tre timmar (som förövrigt var mardrömsfyllda) och hade ett fejs som liknade möglig prickig korv. Den här gången ska det bli bättre, den här gången ska jag vara mitt sanna dansanta och tjusiga jag!

Jag funderar på att ha hulahula-kläder. Men eh, jag vet inte. Eh.

Bilden på mig (UTAN FÖR SMÅ KLÄDER) är idag innan jobbet. Jag ser fram emot min klippning.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad lustig min stjärt ser ut.

Postat av: Desperado

Hej Hanna

Tack för infon om den lilla svarta. Det var roligt att få veta lite mera om det uttrycket. Vad tyckte du om Jennifer Love Hewitts lilla svarta? Jag tyckte den var jäkligt snygg...

2006-05-30 @ 11:55:37
URL: http://desperado.blogg.se
Postat av: sandra

måste ju bara ge en liten komplimang för den söta bilden =) tyckte att är det en ljol? den va iaf söt randigt är fint =)

2006-05-30 @ 18:44:24
URL: http://www.frokenudd.blogg.se
Postat av: Hanna

Tack Sandra!

Ja, det är en kjol, i ganska snäv modell. Jag hittade den på Myrorna för någon månad sedan för 60 kronor, lala. Jag blev glad!

2006-05-30 @ 22:53:11
URL: http://frankincense.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback