Golden.

17okt06Ett av fynden från Myrorna för några dagar sedan. Jättestor varm tröja med guldränder och tuff brodering! Liten kungafågel, tjoho!

17okt06-emblem

Jag har snöat in sjukt mycket på guld den senaste tiden. Förut var det bara accesoarer, men jag har tappat smakfullheten bakom vagnen och tycker numer även om guldkläder. Idag köpte jag t.ex. en guldglittrande festklänning med polokrage och bara axlar på HM.


Övrigt på bild är mina nya svarta stuprör från Gul och Blå, samt ankletter med platt klack i lack, med gulspännen i sidorna, även de från Myrorna.

Andra guldplagg jag för tillfället skulle vilja äga är bland annat en stor, horribelt smaklös hocketrunk med leopardmönster i axelremmarna. Vilket jag planerat att sy sedan förra hösten, men jag kan inte sy, kom jag på. Men vad kan vara en mer flådig kombo än leopard tillsammans med guld, alternativt röd eller marinblå sammet tillsammans med guld? Åh, aftonklänning.

Till Halloween skulle jag absolut kunna tänka mig en flådig guldkrona, med en riktig sagoklänning och en stor röd sammetsmantal med både guld och leopardmönster. Självklart i kombo med målat blodstänk och ett kritvitt ansikte!

Men nu fick jag ett presentkort från HM på 1000 spänn iaf för att jag handlat för 15.000 kronor där i år, så något guldigt och skojigt kan det nog bli.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Var får du alla pengar ifrån? =S du studerar väl?

2006-10-17 @ 18:52:05
Postat av: Hanna Fridén

Anonym: Uhue, nä! Det gör jag inte :D Jag har ett fasst jobb i den grafiska branschen, samt frilansar med illustration. Och det har jag gjort de fyra senaste åren!

Postat av: Lina

shit vad mycket du måste handla på H&M, du är mycketmycket mycket värre än mig...men låter askalas med 1000 kr :=)

2006-10-17 @ 20:01:43
URL: http://www.modeflickan.blogspot.com
Postat av: Linnéa

åh, guld är så jäklans kul! jag gillade inte guld innan men har nu fått upp ögonen för det! vill ha en guld klocka! MAH!

2006-10-18 @ 00:00:03
URL: http://klubbland.blogspot.com
Postat av: Jossan

JÄVLAR!!
15.000?!?! Det var inte dåligt!
Bra smak med andra ord =P

2006-10-18 @ 16:42:10
URL: http://jossansgarderob.blogg.se/
Postat av: Lostsurface

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2007-12-20 @ 23:21:11
URL: http://lostsurface.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback