Men lär er OSA förihelvete

Alla ni som klickat in Maybe attending på min hemmafest på Facebook.

Det är ingen klubb. Det är en hemmafest. Jag måste veta hur många som kommer så att jag kan planera ordentligt. 30 pers hit eller dit är nämligen kanske ingen grej på en klubb, men i en lägenhet är det ytterst viktigt. 30 pers hit eller dit kan nämligen vara skillnaden på SMOCKFULLT och DÖTOMT.


Var nu vettiga och ge ett riktigt OSA, otrevliga jävlar!
Annars skickar jag fanimej Magdalena Ribbing på er!


Och vad knöligt med alla kompisar som inte har Fejsbok som man måste bjuda in andra vägar. Åh, latheten som frodas genom internetcommunities, vilken pers!

Kommentarer
Postat av: Anna Nilsson

Jag fattar inte heller varför folk inte os:ar!
Så fort jag får en inbjudan så svarar jag om kan jag komma eller inte. De flesta verkar tycka, att om jag inte svarar så kommer jag inte, men sen kan jag ångra mig o ringa dagen innan o bjuda in både sig själv + sällskap. Jäkla människor! :p

Postat av: Binnie

Folk som inte osar är aprumpor!
Problematiken med facebookinbjudningar är dock att hälften aldrig loggar in o kollar och dom som inte har fejsplejs blir asgriniga för att man inte sagt till dom... Wääh.

2008-03-17 @ 22:13:18
URL: http://binnielicious.blogspot.com
Postat av: c

e-post fungerar ypperligt att använda för att bjuda folk.

2008-03-17 @ 22:13:36
Postat av: Gud

PÄRS heter det. Jesus.

2008-03-17 @ 22:20:26
Postat av: Hanna Fridén

Gud: Jag heter Hanna. Inte Jesus!

2008-03-17 @ 22:25:09
URL: http://frankincense.blogg.se
Postat av: damp

Men Hanna, man kan ju bjuda in folk till facebook-event även om de inte har facebook. Så länge du har deras mail that is. :)

2008-03-18 @ 00:33:56
URL: http://www.damp.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback