Så långt, långt borta

image2242
Foto: Johannes Helje -
Stockholm Streetstyle.

Fina Tova och min lillebror Johan är i Kina just nu. De ska vara där i två och en halv vecka. Jag hade tänkt följa deras äventyr i Tovas blogg, men nä! Där står det "ses om två och en halv vecka". Buhuhu. Jag vill se. Jag vill veta. Jag vill veta att de har roligt och har det bra. Känns ju mystiskt att lillbrollan är så långt, långt borta också.

Och visst är Tova fin, by the way? Älskar den där klänningen. Från Stash förra onsdagen. När jag dj:ade, ni vet.

Kommentarer
Postat av: Miss Lyckad

Hon liknar mig lite faktiskt! Hihi!

JAAAAAA, KInaresor! Åh, va spännande. Tibet, Shangri La. De mystiska bergen. Dimmorna ligger vitt som ett golv inunder ens fötter.
Det hade varit kul.

Du kan väl låtsas att du är på resa så kan vi läsa det=).

Ha En underbar Tisdag...E d Tisdag?

http://miss-lyckad.blogspot.com/

/ Miss Lyckad - The Girl Who Changed The World -

Postat av: Ailura

Min lillebror åker dit imorgon. Hongkong var visst målet. Jag måste erkänna min avundsjuka...

2008-03-05 @ 10:21:20
URL: http://ailura.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback