Så trött så sliten

Usch. Har just jobbat klart och ska äntligen sova. Hade lovat bort mig på familjemiddag så allt blev sent, sedan kom en Aftonbladetfotograf förbi och fotade mig mitt under det hela. Ska bli kul, det där. Berättar mer om det senare. Nu ska jag dö, och imorgon kommer jag ha ångest över min sömnbrist. Bläh.

Vi ska göra klart hela programmet för onsdagen imorn. Tidsbrist på grund av en massa helgdagar. Stress och ångest. Nu skulle någon gärna få skjuta mig i skallen så att jag kunde få lyxen att avlida, om inte annat, bara för ett tag. Vore skönt med lite vila.

Kommentarer
Postat av: Lena

nej nej inte avlida....då har jag ju inget att läsa

2008-03-25 @ 08:27:53
Postat av: Marcus Wamwam

awesome, du är som jesus! har sista måltid och dör och uppstår och allt det där! strike a pose on that water yaaooo!

2008-03-25 @ 09:22:54
Postat av: Suad

I feel u :) ...jag har bokstavligen varit uppe hela natten..usscch !

Postat av: Cederhaus

Bajs. Ärligt talat Hanna? Fast du har en ?skitbra? blogg. Enda modebloggen jag sett med intelligens och substans. Varför? För att du har attityd och integritet, tjejen.

2008-03-25 @ 10:58:20
URL: http://www.cederhaus.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback