Till mina kära, kära vänner

image1308Till mina kära vänner som har mitt mobilnummer.

Hörni.
Jag gillar er.
Det gör jag verkligen.

Men snälla, sluta förihelvete att skicka SMS och ringa den här tiden på natten på vardagar!

Jag har mobilen på utifall att något skulle hända någon, eller om någon behöver prata.
Om min lillebror skadar sig eller någon vän blir dumpad och ledsen. Det har jag.

Och ibland händer sådant, och då vill jag inte klicka av mobilen. Som det blir nu.

För att ni är ena jävla alkisar, gå hem och sov och skaffa er ett jobb.
Älskar er.


EDIT: DET HÄR ÄR DEN SKYLDIGA FÖR KVÄLLEN.

Om bilderna kom upp nu ser jag heller ingen poäng med att gå dit, vi alla vet väl att poängen med att gå ut på Stureplan är att bli fotad i stort, blont hårsvall, silikonbröst och plutande mun? Har ju fått lära mig det de senaste två dagarna, ni vet.

Kommentarer
Postat av: Stockholm Smyg Style

Ringde han och väckte dig. Vilken kanalj! Han var nog full, eller förkyld?! Olé Mozarella!

Postat av: ruby

het grabb, singel? du kan ge honom mitt nr och be honom ringa mig istället..

2007-08-14 @ 15:45:13
Postat av: Isabella

Åh du är också drabbad. Förra natten fick jag ett väldigt intellektuellt stimulerande sms som löd: "Bjjjjuujuju kakablööhjaa!!!!jaf e full fnizzzzz baaaaaisbaaaaais HAHA"
Precis det man vill vakna till klockan 03.45.

2007-08-14 @ 18:12:58
URL: http://ohsostylish.blogg.se
Postat av: Stockholm Smyg Style

ja, vad är det med killar och mobiler? Känns som de två inte riktigt passar ihop. Olé Mozarello Bravisimo!

2007-08-14 @ 20:46:35
URL: http://stockholmsmygstyle.blogspot.com/
Postat av: Henke

För jävligt att folk inte kan skärpa sig

2007-08-14 @ 21:01:19
URL: http://henrikforsberg.blogspot.com/
Postat av: Marcus

Jag är ledsen att jag behövt väcka dig vid den tiden på dygnet.
Fulla människor med telefoner borde buntas ihop och smältas ned.

2007-08-15 @ 12:57:31
Postat av: Alexandra

Hej hopperdi.. Tänkte bara fråga om du visste skillnaden mellan feminism om jämställdhet? Om du kunde det skulle jag sova bättre om natten!
besitos

2007-08-15 @ 13:20:38
Postat av: Hanna Fridén

Alexandra: Jämställdhet som ord har inget med feminism som ord att göra. Feminism betyder "Jämställdhetskamp i kvinnosaksfrågor". Men du kanske syftar på något annat?

2007-08-15 @ 19:15:49
URL: http://frankincense.blogg.se/
Postat av: Karin

Stäng av mobilen - ego är bra :)

2007-08-15 @ 22:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback