Love you!

Jag pratade med Esaias i telefon. Jag sa "Jag förstår inte att någon faktisk orkar läsa min blogg, jag hoppas för guds skull att de bara scrollar till det de gillar och skippar allt annat, annars har jag fullt medlidande för mina läsare. Stackare om de läser allt, alla uppdateringar!"

And babycakes, I surely do love you all.

Jag gillar dig oavsett om du kommer hit för att du gillar mig eller om du kommer hit för att hata mig. För vet med det, att bli älskad eller hatad, det är två mycket bekräftande ting. Då har man gjort litegranna, iaf.



Ps. Jag tycker mer om att bli älskad. Ds.

Pps. Ja, jag är full. Dds.


Kommentarer
Postat av: Marianne O

Jag läser din blogg varje dag. Och: JA! Vem vill inte läsa en blogg från en kvinna med karaktär! Kollar även in din myspace ibland när jag ändå är inloggad! Härligt med en människa som inte alltid försöker vara trevlig (typiskt svenskt)!
Och sen vill jag sluta med ett "Tack"!

2006-11-22 @ 23:25:02
Postat av: natalie

hey, du fattar väl att vi älskar dig?

Postat av: Eric

Ååhh.. Doktor Glas!

2006-11-23 @ 03:35:35
URL: http://www.length.se
Postat av: morry

?Man vill bli älskad, i brist därpå beundrad, i brist därpå fruktad, i brist därpå avskydd och föraktad. Man vill inviga människorna någon slags känsla. Själen ryser för tomrummet och vill kontakt till vad pris som helst.?

2006-11-23 @ 07:40:53
Postat av: Ida

Jag läser allt i din blogg darl! :) jag älskar att läsa dina som funderingar eller utbrott över saker!! Du gör ett sånt bra jobb måste jag säga.

2006-11-23 @ 08:41:05
URL: http://luckyem.webblog.se
Postat av: Isabelle

Jag kan bara hålla med de andra! Jag älskar också din blogg :D

2006-11-23 @ 08:55:46
Postat av: Emilie

:) Jag gillar din blogg pga alla bilder på kläder! Du har en skön stil! Ibland läser jag. Du skriver underhållande om intressanta ämnen! Japp. Så är det!

2006-11-23 @ 09:35:31
URL: http://emilieto.blogspot.com
Postat av: Penny

We love you to! :D Bah, lova att ALDRIG sluta blogga. :'(

2006-11-23 @ 09:55:32
URL: http://plussizepenny.blogg.se
Postat av: Mia

Instämmer med ovan åsikter:-) Favorit-Hanna!

2006-11-23 @ 10:54:40
URL: http://monokel.blogspot.com
Postat av: Isabelle

Din nya lay-out är också snygg!
fast det var lite mer lättsamt att läsa förut, med det gamla typsnittet och den gamla bakgrunden.
Den var lite mer slagkraftig och utstående bland de andra bloggarna.
:)

2006-11-23 @ 13:03:16
Postat av: Jenny

Jag läser i princip allt. Kul att du uppdaterar så ofta också.

2006-11-23 @ 14:33:43
Postat av: Anna

Till att börja med: Din blogg är bästbästbäst. Och sen: ÄR DIN SUPERSNYGGA SUPERBEGÅVADE VÄN ESAIAS BARA SJUTTON?!?

2006-11-23 @ 14:49:28
Postat av: Hanna Fridén

Marianne O: Haha, nej, jag är hård som sten ibland. Jag är hård som sten mot alla snuskisar som vill adda en för att man råkar vara brud, iaf :(

natalie: OCH JAG ÄLSKAR ER. Jag var glatt emotionell igår!

Eric: Jag är doktor glas.

morry: Doktor Glas :D

Ida: Det är roligt att skriva saker jag blir arg över, det kommer lite sånt senare :D

Isabelle: Tack! :D

Emilie: Jag gillar bilder. Teckningar och foton. Sånt gör mig glad. så jag blir glad över att du gillar dem, tack!

Penny: Nej, jag får för mycket bekräftelse av att blogga så jag skulle dö om jag slutade! Tack :D

Mia: :D Vi får ses snart igen Mia! Kram!

Isabelle: Lala, det är lättare att fixa med bilder nu när jag har en vit bakgrund, även om ljusgrått och off-white gör det mer lättläsligt! Men hey, vad gör man inte för fåfängan? :) (fast jag har noterat att inte allas datorer ser bakgrunden med de guldiga leopardfläckarna och ränderna :( )

Jenny: Kul! :D Underbart att du orkar läsa allt. Som sagt så skulle nog inte jag ha orkat. Men jag är också synnerligen dampig, så.

Anna: TACKTACKTACK! Och nej, han är inte 17! :D Han är myndig minsan. Men en gång i tiden har han nog varit 17! Jag kan fråga honom :D

2006-11-23 @ 15:14:29
URL: http://frankincense.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag läser nästan allt faktiskt. Hittade hit tack vare de finsfina outfitbilderna, men fastnade sen även för texterna. Dina åsikter är starka, det gillar jag =)

2006-11-23 @ 16:20:54
Postat av: Sara

Din blogg är den bästa. Och nej, jag fjäskar inte.
Jag fastnade för din text. Du har väldigt bra åsikter om saker och ting, och dessutom är du grymt cool.

2006-11-23 @ 17:16:53
URL: http://silverwind.blogg.se
Postat av: Nina

Jag läser din blogg dagligen! Har aldrig tyckt att det varit tråkigt, läser allt! Dina fina bilder piggar alltid upp och ger inspiration! Och jag älskar din klädstil! :)

2006-11-23 @ 20:34:22
URL: http://nina.bloggtopp.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback