Sjuka ungdomar

Min lillebror Johan berättar om en av sina tjejkompisar. Min lillebror är 17, hon är 15.

Hon var full, ringde honom klockan två på lördagsnatten. Informerade om att hon befann sig vid Slussen, frågade om Sally var där. No Luck. Sedan börjar det roliga.

Hon och hennes tjejpolare går fram till en uteliggare med en öl.

Tjejer: "Hej, kan vi få din öl?"
Uteliggare: "Nej, men vi kan dela!"
Tjejer: "Nej!"

En av tjejerna snor uteliggarens öl, de två springer iväg och Johans kompis står kvar.

Uteliggare: "Neeej, kom tillbaks, vi kan dela!"

Johans vän lägger handen på uteliggarens axel, säger: "Det är lugnt." och börjar därmed hångla med uteliggaren. Efter att de strulat ett tag stönar han fram: "Jag har en kondom i fickan." Tjejen säger: "Okej, jag ska bara springa ifatt mina tjejpolare och säga att jag sover hos dig inatt!"

Hon springer iväg mot sina vänner vrålandes: "HJÄÄÄLP, HAN TÄNKER MÖRDA MIG, HAN TÄNKER MÖRDA MIG!" med uteliggaren snabbt hack i häl!

Sedan slår tjejerna sönder en massa saker på någon fest i Gamla stan, typ.

Ungdomar är galna.
Jag vill också bli så full!
När man blir gammal spyr man upp all alkohol långt innan. Så fort det börjar snurra så spyr man. Man blir aldrig spårad. Man är glad ett tag, sedan blir man trött och då sover man. Om man inte festar med
Damon, för då spyr man i hans toa och sedan däckar man. Host.


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag blir riktigt ledsen, hur kan man behandla en människa (uteliggaren!) så där?

2007-01-22 @ 21:53:38
Postat av: Thomas

What?! Och jag som trodde att jag fick fel i huvudet när jag blev full. Det här ska jag tänka på nästa gång jag vaknar upp på söndag morgon och funderar vad fan jag har tänkt kvällen innan. :)

Postat av: malin

hahaha :D :D klockrent :D

2007-01-22 @ 22:11:38
URL: http://passionforme.webblogg.se
Postat av: Valle

Vad är det får åldersgräns för att komma in på Teatron m.fl? 0:-)

2007-01-22 @ 22:27:31
Postat av: sofia

usch! riktigt otäckt, hur kan man ha en sån förvriden människosyn att man gör så mot en medmänniska? fan vad elakt, historien fick mig illamående!

2007-01-22 @ 22:49:44
Postat av: henrietta

Men hej vad människor var kännsliga. Det var ju en galet rolig historia. Påminner mig om min kära lillebror när han la sig och slagga på en bil, när sen den irriterade bilägaren anländer börjar bror skälla ut denna för att ha tagit sig friheten att parkera bilen under honom när han sov. Bilägaren börjar då garva och bjuder bror på en öl.
Väldigt underhållande.

2007-01-22 @ 23:12:17
URL: http://enaktalonnis.blogg.se
Postat av: Judas

WAHAHAHAHAHAHAHAHA!

2007-01-22 @ 23:19:49
URL: http://motherfuckas.blogg.se
Postat av: Lina

valle: det är 23 på teatron..men vad jag vet brukar det inte vara problem att komma in om man är typ 20. jag är själv 24 men jag sprang på en snubbe jag känner där och han är blott 20...

2007-01-23 @ 00:21:39
URL: http://www.modeflickan.blogspot.com
Postat av: Hampus

Dagens ungdom... :(

2007-01-23 @ 00:22:13
URL: http://ichise.blogspot.com/
Postat av: Victoronia

Va hemskt! Stackars uteliggare har inte många pengar men vill ändå dela sin öl. Åh jag blir ledsen i hjärtat..

2007-01-23 @ 00:24:53
URL: http://victoronia.blogg.se
Postat av: Sandra

Jag tycker synd om uteliggaren, de tog hans öl som han tom erbjöd att dela! Isch.

2007-01-23 @ 09:39:06
URL: http://soleii.webblogg.se
Postat av: H

Men herregud, vad gråter ni för? Han fick ju hångla!

2007-01-23 @ 11:01:02
Postat av: Ida Annie

Hahahaha, omg, jag dör :'D

2007-01-23 @ 11:42:47
URL: http://stylebyida.blogg.se
Postat av: lovisan

jag hänger inte riktigt med ditt resonemang när du hävdar att du är för gammal för att bli galet full ? hey du är 3 år äldre än din bror ?!

2007-01-23 @ 13:26:46
URL: http://loisan.blogg.se/
Postat av: Hanna Fridén

Valle: 23! Skicka ett mess till Teatrons MySpace och fråga om det är okej om du är yngre, annars, testa att gå dit tidigt!

henrietta: Hahahahaha, din bror låter som en härlig människa!

lovisan: Ja, men jag är sex år äldre än femtonåringen, det händer mycket på sex år.

2007-01-23 @ 14:46:22
URL: http://frankincense.blogg.se/
Postat av: emigranten

ja jag är fördomsfull, men det första jag tänker på är alla snuskiga sjukdomar uteliggaren bjöd på. hepatit, smittkoppor, skabb, karies och pest. huvvaligen.

Postat av: cherry

jag tänker mest på hur sjukt skönt det är att slippa bete sig som en idiot samt hur glad jag är över att jag aldrig skulle behandla någon så som de behandlade killen med ölen.

2007-01-24 @ 12:05:55
URL: http://cherryontherocks.blogspot.com
Postat av: bringbackhairmetal

Sluta gnälla om att behandla människor illa, han fick för fan hångla med tösen!!!! hur många uteliggare får göra det egentligen??

2007-01-25 @ 21:05:05
Postat av: Meidi

Seriöst, sjukt elakt mot uteliggaren. Helt oacceptabelt. :(

2007-01-26 @ 18:44:35
Postat av: Sally för fan!

Några små smärre faktafel men i stora drag var det just så som du skriver. De gick inte och slog söder en fest efter, det var på väg hem från en fest som de hade blivit utslängda ifrån för att de snott sprit (en tjej började gråta med flit för att de skulle slippa betala för spriten de tagit). Jag själv anser att det är typ världens bästa historia!!!!:`D

2007-01-31 @ 18:04:28
Postat av: Hanna

okej, så ligger det inte riktigt till. HAN kom till oss HAN ville bjuda OSS på öl! vi sprang hem och SOV i gamla stan :S aja trevlig twistad historia :) /snodde ölen

2007-02-02 @ 21:20:15
Postat av: Guggzor

Detvar en av de bästa kvällarna i mitt liv, har aldrig haft roligare, hahahha.
Du borde hänga med oss Hanna! haha!

2007-11-19 @ 20:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback