Stank.

Huppa!

Idag öppnar Spy Bars uteservering i Humlegården, lablaluh. Imorn ska Midi-Debonair börja utomhus och flyttas till Spy bar vid tvåtiden. Swinga i solsken och frisk luft (eller i kvällskjus)! Då kan jag ha någon av mina fina sommarhattar i tjugotalsstil, jag skulle dock vilja införskaffa en mer somrig tjugotalsklänning.

Min mage är i alvarligt dåligt skick sedan besöket på Bröderna Olssons igår.
Jag tror inte att jag ska äta middag där igen, jag tror inte att det är värt smärtan.
Jag luktar mycket illa, trots långt varmt bad, peeling och marinad av doftande lotion och tvål.

Kul iof. att lukta något i motsats till min vanligtvis intetexisterande kroppslukt.

Måste förövrigt skaffa en ny parfym, min börjar lukta lite fel. Och även om jag vet att jag är den enda som kommer att känna det med min hyperkänsliga näsa så fullkomlig vägrar jag att ha en parfym som är ca: 3 månader gammal och börjat kärva till sig! Ueh, kan inte folk byta oftare? :( Eller köpa små förpackningar? SKONA MIN NÄSA.

Förövrigt så vill jag hälsa till David att barn och ungdomsbilder visst är roligt! Speciellt om de speglar den vackra tiden när man var 13-14. Vem kan inte älska hur man såg ut då? Långa blåa lockar, baskerkeps, kritstrecksrandig kostym, svart skjorta, rosa glansig slips och rosa lackstövletter! :D


fager

Kommentarer
Postat av: Henrik

Mer gotpoesi!

2006-06-07 @ 12:09:27
Postat av: David

Du va en Goth! Hoppas du iaf va en cool goth som lyssnade på Joy Division, Cure och Skinny Puppy inte en töntig som spisade HIM och Eskobar!

För övrigt håller jag med Henrik, mer fjortisdikter!

2006-06-07 @ 13:33:33
Postat av: Hanna

Jag var en cool got som lyssnade på Siouxsie, Skeletal Family och Legendary Pink Dots! :D

Och typ Converter, Die Form och Das Ich, eeeeh. Mindre tufft. *SKJEMMAS*

Postat av: dessi

och vissa andra gick i baggybyxor i den åldern...

2006-06-07 @ 19:12:04
Postat av: Matte

Det beror väl lite grann på HUR LÄNGE SEN DET VAR man var 13-14 bast. Jag var tretton 1982, det är fan inget coolt med det ska jag säga.

2006-06-08 @ 11:00:01
URL: http://mateno.blogg.se
Postat av: Hanna

Meh, vilken gnällspik du är, Matte! Du fick uppleva midjehöga vita byxor, wifebeaters, håriga armhålor och goten up front! Du hade mycket utrymme för att se sprillans mongo ut som oss andra!

2006-06-08 @ 13:58:17
URL: http://frankincense.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback