Genomlycklig liten skitunge

Min dag har varit så tokstressig att de flesta skulle vilja kräkas! Dessutom är jag en liten sjukling som äter penicilin, men det spelar ingen roll! Jag har varit förträffligt pigg och glad hela dagen, trots en släng av migrän och illamående. Hur går det till egentligen? Borde jag inte vara sur och förbannad? Varför är jag så obotligt GENOMGLAD?

Jag vet inte, men det är ganska trevligt. Nu ska jag fortsätta jobba, glatt och lyckligt. Lite lätt sjungandes hela tiden och med ett läckert pirrande i benen och ett brett leende. Inte ens den massiva finnattacken i pannan får mig på taskigt humör, hurra!


Konstigt.




Ps. Nej, inte kär.

Kommentarer
Postat av: Hanna P

det är du visst...

Postat av: Anonym

hejhej, det var så länge sen man hörde något om max. mår han bra? :)

2007-06-14 @ 02:07:37
Postat av: Jen

Haloj, jag hittar inte dina fina illustrationer. Du brukade ha en link pa vanstra sidan dar man kunde se designer du gjort, vart har de tagit vagen??? Eller har du en hemsida med din portfolio gomd nagonstans?

2007-06-14 @ 02:10:31
Postat av: Hanna Fridén

Hanna P: Jag vet inte om jag har de fysiska möjligheterna får sådanna absurda, mänskliga ting som kärlek!
Anonym: Jag vet inte! Men det hoppas jag :)
Jen: Ah, ja, den är borta! Men om du kollar i katergorilistan och klikar på "klotter" så hittar du dem :)! Och tack så hemskt mycket!

2007-06-14 @ 02:13:36
URL: http://frankincense.blogg.se/
Postat av: Anton

jag vaknade kl 3 i natt pigg som en sommardag och kunde inte somna om. Kan ni förklara det? Eftersom jag varit vaken i dryga 7 timmar skriker min mage efter lunch. jävla skitdag

2007-06-14 @ 10:17:37
URL: http://technoetc.blogspot.com
Postat av: Jenny

Låter underbart! Hoppas du tillfrisknar också :)

2007-06-14 @ 11:50:43
URL: http://pygmeestyle.blogg.se
Postat av: Lina

För er som missade årets diss! Stackars Paris Hilton! hihi sååå taskigt men ändå så fruktansvärt roligt!
http://www.videoboom.se/sarah-silverman-dissar-paris-hilton/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback