Jag och Kermit

Jag har tänkt, jag har tänkt, att jag ser arg ut på de flesta bilder jag figurerar på. Det är inte särskilt trevligt, speciellt om man står med vänner. Man står med en vän, de ler, men jag försöker se "snyggdryg" ut. Jag passar bäst som snyggdryg, men jag tycker att det hela är ganska löjligt. Lite väl pretto. Lite ojuste mot vännnen.

Här är Janni Juntanen och jag, jag slås av att jag är extremt lik några forna fiender till mig till, förutom det faktum att jag ser ut att vara ungefär 12 år gammal, då.


image1181

image1182
http://www.poster.net/

Det finns inga tvivel längre, jag är mycket, mycket lik Kermit från mupparna.

Fotograf: Buster Eklöf, Stureplan.se

Fotnot, jag har inte blåjeans på mig. Byxorna är gråsvarta. Jag skyller på ljuset.

Kommentarer
Postat av: ToreKullgren

Du `jeans? Snyggdryg.. Vad händer?

2007-06-18 @ 11:55:17
Postat av: Hanna Fridén

ToreKullgren: Det där är mina mest välanvända byxor, de är dock, som sagt, inte blå, utan gråsvarta.

Postat av: emma

varför känner jag igen den andra tjejen så jävla mycket? :)

2007-06-18 @ 12:31:00
URL: http://emandersson.blogg.se
Postat av: Hanna Fridén

emma: Några läsare på bloggen sa att hon varit med i Top Model, jag tittar inte på TV särskilt ofta, så jag vet inte. Men i lördags fick jag höra att hon är modell för Mikas också, och annars är hon FD kollega till mig på Teatron, hon klubbchef, jag fotograf. Så antingen Top Model, någon kampanj, Stureplan.se eller så har du sett henne i min blogg tidigare, Janni är nämligen lovely, saå hon har figurerat här förut!

2007-06-18 @ 12:42:31
URL: http://frankincense.blogg.se/
Postat av: hanna

Du är dig helt otroligt olik på den bilden! Inte ful eller så, men... olik. Skulle aldrig ha gissat att det är du. Och så säger man att kameran inte ljuger. Right...

2007-06-18 @ 13:28:55
Postat av: Hanna Fridén

hanna: Tack, det är väldigt, väldigt skönt att höra! :D

2007-06-18 @ 13:38:18
URL: http://frankincense.blogg.se/
Postat av: Marie

Haha, snacka om att se olik sig ut! Inte för att jag nånsin sett dig i verkligheten, men OJ. Om du hade haft en lillasyrra (har du?) skulle hon ha sett ut så ;)
Förresten, heter hon inte Juntunen med två u? Petitesser kanske, men ändå :) (Nåt ska man väl ha lärt sig av Top Model...)

2007-06-18 @ 19:19:27
Postat av: Mickan

du var ju sjuuuuukt söt på den bilden!

2007-06-18 @ 21:30:05
Postat av: Hanna Fridén

Marie: Jag tror inte att jag ser ut så heller, jag blev förvirrad! Hm, hon kanske heter Juntanen med två u, pinsamt för mig i så fall, jag är dömd till att vara förevigt utan koll och begå pinsamma namnmisstag.
Mickan: Hahahahaha! Tack du!

2007-06-19 @ 00:31:46
URL: http://frankincense.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, 12? Snarare 8! :D

2007-06-20 @ 10:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback