Kan någon bota min alzheimer?

Heppa. De ville tydligen ha mig som modell till Weekdays modevisning på Debaser ikväll, men ack, jag kollar in min MySpace för sällan, så jag missade all fitting, som det heter. (fitting-prova kläderna inför visning) så det missade jag, skit också. Sedan var jag bjuden till visningen också, men har i min tankspridda Alzheimershjärna glömt att OSA. Jag tror att jag ska sitta hemma och vara sur istället, idiot som jag är. Tjohej!

Helst vill jag komma ut i solen, men någon har ockuperat duschen här hemma i en halv evighet. Fy!

Kommentarer
Postat av: anton

ja kan skriva dig på listan om du vill titta förbi iaf! :)

Postat av: Hanna Fridén

Anton: Tack, det vore snällt! :)

2007-06-09 @ 14:33:44
URL: http://frankincense.blogg.se/
Postat av: www.Doulike.se

Om du skaffa dig en mobil med epost, så skulle du aldrig missa någonting!

2007-06-09 @ 19:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback