Feltolkad och felciterad

http://squallerblogg.blogspot.com/
Nu blir ni glada för trafiken, små gubbar där!

"Fridén verkar arg för att Mensa på grund av att de har så dåliga iqtest och att hon själv jättebra på ett annat iqtest som proffs läkare gjort på henne."

För det första så använde sig Mensa av Raven förut när de testade folks IQ, Mensa själva erkände att detta inte var helt korrekt, och har nu bytt ut till FRT, eller är i processen att göra det. Om ni själva tittar på inlägget kan ni dock se att jag är rädd för Mensa av den anledning att jag har stor skräck för elitistiska föreningar.

"Signaturen D som liksom Squaller-Jocke stod på de svagas sida mot creddarna (även om vi båda mkt mer än väl kan räknas till credden?) också blev raderad då denne protesterade mot dumheterna. Inte nog med det så raderade Hanna Fridén de vissa saker hon själv skrivit. Hanna Fridén uppskattar tex sin egen iq till ca 200 vilket betyder verkligen super super smart! Så smart att vi typ haft en svensk med så hög iq innan henne."

I inlägget har bland annat Michaela johansson, en bekant till mig och även fd. testansvarig för Mensa i Sverige kommenterat, samt även Ola Bini, medlem i Mensa och mitt ex som jag var tillsammans med och i princip bodde ihop med i två år. De båda förstår men kritiserar även mina poänger, precis som många andra kritiserat mitt inlägg. Det är dock bara D och Jockes inlägg som blivit raderade, eftersom att de gick på mig som person, vilket inte har något som helst plats i en mogen debatt. Jag blev arg och spårade, som vanligt, och skrev ut personliga fakta om mig själv som jag sedan insåg att jag inte ville ha på nätet, därav blev inläggen raderade både pga. Ds och Jockes personliga referenser till mig och mina egna fadäser. Det behövde raderas.

Det sa jag även till denna Jocke, ändock har de valt att publicera de personliga fakta om mig i sin blogg som jag själv valt att ta bort. Det ser jag som extremt illa. Deras inlägg om mig var först roande, men nu är jag på riktigt ganska besvärad.

Förutom detta så anklagade Jocke mig för att skylta och skryta och gå emot mitt eget påstående när jag, i faktum, enbart försvarade mig mot hans påhopp. I bloggen skriver de att Jocke har en IQ på 80, jag skulle bedömma att hans EQ, baserat på hans totala brist på förmåga att relatera till andra personers åsikter och känslor, har en EQ på minus 80.

Jag har dessutom aldrig påstått att jag har en IQ på 200. Det är skitsnack.

Men jag ska inte bara gnälla, de tog sig friheten att göra denna väldigt fina bild på mig, där jag battlar Einstein!

image886
Tack Tomas Rutkowski för att du tipsade om proteinpulvret, det fungerar!

Nys om detta blogginlägg fick jag genom att det tydligen går rykten om att jag och min kombo, Sam, skulle ha ett förhållande. Då går det alltså rykten om att jag skulle vara tillsammans med Sam Linderholm, Max Bergå och Calle Schulman. Samt även att jag har hört det ryktas om att folk tror att jag, Kornél Kovács och Emma Johansson brukar ha trekanter tillsammans. Inget av detta stämmer.

Faktum är att det råkar förhålla sig så att vi alla har ett enda stort polygamiskt förhållande tillsammans, och detta förhållande inkluderar även: Hugh Grant (därför var han i Stockholm och tittade på fotboll på krogen nedanför mig), Snoop Dog (eftersom att jag är starkt emot droger så var det jag som tipsade polisen) Victoria Silverstedt (det var jag som övertalade henne att sluta med grabbmagasinen och börja med mode istället då jag ansåg att det skulle stärka hennes personliga varumärke) samt även kändisdvärgen från Fångarna på Fortet. Det var Calles intiativ.



Kommentarer
Postat av: n

om du och schulman inte är tillsammans varför stod ni då och gullade utanför teatron i lördags!? förresten är det inte särskilt snyggt när han är ett huvve kortare än du...

2007-03-13 @ 15:54:57
Postat av: Maria

Snygga muskler du har där! Skvallret fortsätter tydligen i kommentarerna, jag får väldiga högstadievibbar av detta(inte dej alltså, men skvallret om vem som är ihop med vem...).

2007-03-13 @ 16:00:18
Postat av: Anonym

heja hanna!

2007-03-13 @ 16:11:40
Postat av: Ida

N: Jasså man måste välja pojkvän/vän efter längd eller?? Man väljer väl vänner/pojkvänner efter känsla.

Postat av: Linderholm

HAHAHAHHAAHHAHAHA, HANNA VAD HAR DU GJORT?!?! Avslöja oss sådär!! (dock är jag gravt äcklad över att du bjöd in Hugh Grant, man vet ju var den penisen har varit!!!)

2007-03-13 @ 19:34:44
URL: http://linderholm.blogg.se
Postat av: My

Jag är djupt imponerad av både din intelligens och din ironiska läggning. Och varför måste människor lägga ner så mycket energi på att störa sig på nästintill perfekta resonemang?

Fortsätt skriva precis vad du tänker, annars blir det inget roligt ju!

2007-03-13 @ 19:52:36
Postat av: Hanna Fridén

n: Vi gullade inte. Han var full och glad över att se mig då vi inte setts på länge och gav mig överdrivet många pussar på kinden. End of story.

Maria: Jotack, jag med! Det är det mest sjuka rykta någonsin, dessutom.

Anonym: YAY!

Linderholm: Jag klarade inte av att vara i gardroben längre, hata mig ej, hata mig ej! Vi kan doppa hans snopp i sprit innan, om det får dig att känna dig säkrare?

My: Tack, du är underbar och gör mig strålande glad!

2007-03-13 @ 23:58:39
URL: http://frankincense.blogg.se/
Postat av: DiscoDan!

Hur kan ni ha med kändisdvärgen, men passa på La Boule? Eller den lite mer old school Sumo? Vem är det som slår i eran gong-gong när ni sätter igång o orgiar er!?

2007-03-14 @ 04:48:48
URL: http://lehnberg.net
Postat av: motherfakka

Jag blir sjukt nog mest glad över att du skriver att du är emot droger. Väldigt glad. Det är egentligen galet att nått så självklart ska behövas uppskattas men det gör jag. Verkligen.

2007-03-14 @ 10:41:41
URL: http://motherfakka.blogspot.com/
Postat av: Michaela Johansson

Haha, så läskigt. Jag har blivit omnämnd i din blogg. ;)

Hoppas att mitt inlägg i debatten blev hyfsat diplomatiskt ändå, för jag representerar inte Mensa utåt längre och bör inte stå till svars för vad de säger om organisationens övergripande syfte. MEN, jag är fortfarande medlem (trots jobbig medlemsavgift varje år), så jag tar inte heller avstånd från dem.

Grattis i förskott, förresten. Inte så mycket i förskott, men ändå. Jag vill ha dina silverballerinas och den gråa klänningen - snygga fynd som är precis i min smak!

2007-03-16 @ 21:14:27
URL: http://www.pickamela.deviantart.com
Postat av: unik individ

My

"Perfekta resonemang..."???

Tönkte du verkligen där eller var det bara ngt du skrev?
Jag får svindel när jag läser det; det är fullt av djupa hål.

2007-03-20 @ 19:18:30
Postat av: Hanna Fridén

unik individ: Försök nämna dem, i så fall. Jag tycker att det här är spännande, du har nu skrivit ett flertal inlägg i min blogg i olika inlägg där du lägger konstiga, förutfattade meningar om min person. Du är ute efter mig på konstiga grunder, det tycker jag är roande. Skriv, skriv!

(Det roliga är att jag tror att jag är just den typ av person du verkligen inte vill kritisera, men att du bara tar det för givet för att jag kritiserar Mensa!)

2007-03-20 @ 20:31:44
Postat av: Bernhall

Jag vet inte vem som tar priset, My eller Hanna.

2007-10-16 @ 10:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback