Live

Igår fick jag ett samtal från ett företag, de gav mig erbjudandet att sända livefilm från min blogg. Eller från deras sida, rättare sagt. Med en länk från bloggen. Han uttryckte hela tiden att HANNA FRIDÉN minsan var det bästa valet att starta upp hela grejen med. Det sa han hela tiden. Hanna Fridén. Det var mycket smickrande. Jag har alltid gillat när folk kallar mig Fridén. Fröken Fridén är det uttryck som smickrar mig mest.

Han föreslog att jag skulle ha debatter där, jag tror inte att jag skulle vilja ha livedebatt, då det skulle vara pinsamt om någon nämnde något jag inte visste något om och skulle känna behov att att googla det fort som fan.

Jag skulle snarare vilja ha ett litet stylingprogram.

Exempelvis att Carl M Sundevall stylade om mig till gubbe, då han gärna gnäller över att jag inte förstår mig på hans gubbstil. Jag och han skulle kunna styla om varandra, han mig till gubbe, jag honom till rosaklätt fashionoffer. Sedan skulle folk kunna rösta live. Den som stylat sämst skulle kunna åka ner i ett kar av... ja, bajs är ju mitt favoritord. Så vi säger ett kar av bajs.

Det skulle vara ganska kul.

Det mest roliga med det hela var förmodligen det faktum att han sedan erkände att han aldrig läst min blogg, så hur kan skulle veta att jag var ett bra alternativ, ja, det vettejagfan.


Kommentarer
Postat av: Christina W

Det sista var det roligaste...att du var det bästa valet och sen hade han inte ens läst. Vem hade skickat honom?

Postat av: Hanna Fridén

Christina W: Jag vet, det var så konstigt! Jag blev mycket förvirrad. Och ärligt talat så kommer jag inte ihåg.

2007-03-01 @ 09:48:44
URL: http://frankincense.blogg.se/
Postat av: AH

sök jobb på ZTV, de söker ju programledare nu!!

2007-03-01 @ 12:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback