Miss Dilemma!

image848Jag skiter i prickarna i pannan, för på fredag ska jag få göra världens bästa grej! Jag ska fota Miss Dilemma!

Jag la till henne som kompis på MySpace på ett tag sedan, för att jag tycker att hon är häftig. Tillbaks fick jag komplimanger för mina foton, vilket gjorde mig tokigt glad. Sedan har jag funderat på att fråga om jag inte kan få plåta henne, men hon han först och frågade själv!

Så på fredag ska jag få plåta kanske Sveriges häftigaste människa. Jag förutsätter att ni vet vem hon är, hon är en fantastiskt strålande DJ.

http://www.myspace.com/missdilemma
 





Bilden snodde jag från hennes MySpace.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow, va kul! Har hört henne lira och är jättegrym. Förutom det så är hon jävligt sympatisk och lätt att snacka med. Ni kommer ha skitkul under plåtningarna :D

2007-03-05 @ 22:08:58
Postat av: Hanna Fridén

Ja, hon är fantastisk! Och jag håller verkligen med dig angående det andra också. Jag hade aldrig vågat prata med henne förut, men nu så har jag minsan lärt mig att hon inte är det minsta läskig, bara underbar!

Postat av: Carro

Körde jag förra kommentaren anonymt? Jag ber om ursäkt!

Den 26 maj lirar hon på Svaj. Ses där :D

2007-03-06 @ 21:07:20
URL: http://caro.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback