Kameradump

Jag har lekt runt med min mobilkamera den senaste tiden. Den är faktiskt riktigt bra, men jag har inte lärt mig den riktigt. Här är lite axplock.

image1061
Tanya Byrne och Tommie X

image1062
Emelie Rinse och Frankie

image1063
Mina kära vän Sara Norman!

image1064
Hm. Pavel och jag såg lite lätt... ja, vafan. Snygga gula tänder.

image1065
Emma Johansson

image1066
Alexander Viktorin.
Precis som alla andra män så pekar han på sin flarra
när bilden tas. Kan någon förklara detta manliga fenomen?
För jag förstår då inte.

image1067
Eling Kling och jag är fullsuddiga på Hell's Kitchen.
Notis, kamera fungerar enbart i dagsljus.

image1068
Jag följde den långa, långa tulpanplanteringen längs
Ringvägen. Noterade att alla tusentals tulpaner var exakt
likadana. Blev besatt av tanken på att hitta en avvikande,
en tulpan som inte fallit för konformismen. Och tillslut fan
jag en!

image1069
Sedan Ivan Nunez som inte vill bli fotad med dålig mobilkamera.
Ack och ve, ack och ve. Kollegor!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Ja, man är ju inte coolare än man umgås. Typ.

Postat av: Hanna Fridén

Sophia: Jag förstår inte?

2007-05-25 @ 18:49:45
URL: http://frankincense.blogg.se
Postat av: Sophia

Nej, tyckte bara det var en fet namedrop

2007-05-25 @ 23:24:33
URL: http://ohtear.wordpress.com
Postat av: Hanna Fridén

Sophia: Så... jag antar att du då menar att jag droppar en massa kändisars namn? Snälla, rara Sophia, vilka av de ovan är kända? EN, möjligen?

2007-05-26 @ 08:07:40
URL: http://frankincense.blogg.se
Postat av: haha

Ja! så är det! Ang. flask-pekarn. Jag tror de blir förlägna över uppmärksamheten att de vill avleda genom att peka på något annat.. typ: flaskan. känns oxå väldigt "pappigt" att göra så.. en pappa-grej.hahhhahaha

2007-05-26 @ 11:31:07
Postat av: Sara Norman Heckscher

Ett: JAG ÄR SÅ JÄVLA KÄND HUR KAN DU UTNYTTJA MITT NAMN HANNA
Två: Vad roligt det vore om man inte kunde fota sina kompisar ifall de råkade bli kända för nåt eller ifall de redan råkade vara kända när man lärde känna dem, för då skulle folk anklaga en för NAMEDROPPING? Hanna, sen din blogg blev stor har jag börjat fundera på att ta bort alla bilder på dig från min bilddagbok så jag inte blir hatad av mobben.
Sensmoral: Skaffa ett liv :D

2007-05-26 @ 12:16:08
URL: http://loppzy.bilddagboken.se
Postat av: ann

det är kanske någon typ av penisförlängare.. flaskorna alltså.. så de måste uppmärksamma dem när tillfälle ges ;)

2007-05-26 @ 15:49:43
Postat av: Hanna

vad har du för mobil? det var så fina bilder :) !

2007-05-27 @ 12:26:42
URL: http://duarsot.blogspot.com
Postat av: Hanna Fridén

Hanna: Nokia N73! :D

2007-05-27 @ 16:03:12
URL: http://frankincense.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Angående ölflaskan, egen erfarenhet säger att det är ett sätt för oss killar att påpeka att allt är på topp, haha. Liksom ifall någon frågar "hur är läget?" och så håller man upp ölflaskan och ler lite, följt av ett bra.

2007-05-28 @ 05:43:15
Postat av: malin

"Sophia: Så... jag antar att du då menar att jag droppar en massa kändisars namn? Snälla, rara Sophia, vilka av de ovan är kända? EN, möjligen?"
I den fina lilla stureplansbubblan som är så välbevakad av många idag (stureplan.se)så är väl de flesta ovanstående relativt "kända"
Jag kan inget annat än att hålla med S.
Varför annars skriva allas efternamn? det är ju ett rätt genomskinligt name-dropping-drag än en fin kompisgest...
peace!

2007-06-17 @ 01:35:09
Postat av: Hanna Fridén

malin: Men, skämtar du med mig eller? Kolla upp saker innan du kräks ut en massa skit. Och förövrigt, klart som fan att jag skriver efternamn. Jag vill att folk ska skriva MITT efternamn när de skriver om mig, vilket de gör, och självklart ger jag samma respekt tillbaka. Men visst, gör en sökning på Alex och Sara på Stureplan.se så ser du att JAG, mycket riktigt, fotat dem eftersom att de är mina kompisar. Men kändisar? Seriöst, du är fördomsfull och vill bara spy galla. Jag äcklad av dig, din lilla bondläpp. Usch. Blä! Usch, jag mår illa av att röra tangenterna! Tvätta dig, din äckliga människa! Bläääääää!

2007-06-17 @ 04:57:19
URL: http://frankincense.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback