Storasyster ser dig

image1055

Min lillebror är en sådan där hemlig jäkel, han säger inte ett smack till mig eller någon annan. Förslagsvis till hans vänner, men inte till oss i familjen. Vi vet inte vad han gör, om han dejtar någon eller om han har herpes, HIV eller ägnar sig åt sjuka satanistiska riter. Vi vet bara att han spelar TV-spel och försvinner iväg mystiskt med sina polare ibland.

Därför går jag ibland in på hans Helgon. Jag ser bilder där han är uppenbart packad, har på sig smink, är uklädd till präst, vampyr och allt möjligt hedniskt. Jag ser en bild där han är utklädd till präst, med en fullmåne i bakgrunden och med en cigarett i käften, och jag ser bilder där han häller i sig sprit. Min 17-åriga lillebror, attans.

Sedan går jag in på hans Helgondagbok. Där står inget av intresse. Jag går in på någon av hans tjejkompisars helgondagbok, och efter att jag scrollat igenom några inlägg om blod och tårarkyrkogårdar med väsande korpar, gravstenar och zombiefantasier så hittar jag mycket riktigt lite fakta om min kära lillebror, Johan Axel Åke Fridén.

Ni kan ju gå och skriva något till honom, vet jag. Lista ut lite saker åt mig, hans storasyster. Ragga lite på honom kanske? Säg att ni säljer billigt hembränt? Elle kanske lite TJACK?

Han heter Afro_satan på
Helgon.net
Vidarebefodra hans svar till mig på: [email protected]

Tack!


Kommentarer
Postat av: Maria

Ack, småbröder... Min lillebror berättade nyligen att han rökte och snusade en massa på mellanstadiet. Jag typ WTF?! Jag som trodde att jag kände till det mesta av hans fjortishistoria, haha. Jäkla snorunge. ;)

Postat av: J

Haha! Jag vet en sak om din lillebror: han verkar ha världens bästa storasyster. Begåvad och vacker i en sällsynt kombination, som hon i Shutricklåten Vin och te.

2007-05-23 @ 17:46:09
Postat av: Anton

helgon är en sida som utsätter vår nästa generation för satanistiska frestelser. Det är satans verk! Tacka vet jag lunarstorm!

2007-05-23 @ 18:00:51
URL: http://technoetc.blogspot.com
Postat av: Gelix

OJOOJ! Han ser äldre ut än 17.

2007-05-23 @ 18:18:04
URL: http://www.gelix.blogg.se
Postat av: Jenny

HAHAHAHAHA xD

2007-05-23 @ 19:00:21
Postat av: tova

HAHAHHAHAHAHAHAHA!
Har DU berättat för HONOM om det här?!

2007-05-23 @ 19:23:21
Postat av: Anonym

HAHA! OJ så nyfiken man kan vara...

2007-05-23 @ 19:55:00
Postat av: Lotta

Jag tror du just multiplicerade hans antal besökare till en hel massa... jag måste ju in och spana jag med givetvis.

2007-05-23 @ 20:17:13
URL: http://saxiquine.blogg.se
Postat av: Hanna Fridén

Maria: Jag misstänker att min lillebror dealer droger eller sysslar med trafficking eller något, man kan aldrig vara nog säker.
J: Nämen oj! Tackar, tackar! Det ska jag genast gå och hälsa honom, han blir förhoppningsvis glad.
Anton: ....Nej. Inte Lunarstorm.
Gelix: Nej, han rakar sig aldrig, så han ser lite uteliggarnedgången ut.
Jenny: Tops!
tova: Nej, det har jag inte!
Anonym: Ja, man får vara det som storasyster!

2007-05-23 @ 20:19:49
URL: http://frankincense.blogg.se/
Postat av: Hanna Fridén

Lotta: Ja, nu får han kanske ligga, tänkte jag!

2007-05-23 @ 20:33:01
URL: http://frankincense.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hahaha, stackarn! Jag är för gammal för att ragga på honom, men snoka lite kan jag göra!

2007-05-23 @ 21:16:20
Postat av: bomedill

Mission semi-completed! Men fatta att jag börjar känna mig som smygar-karaktären i Emilj Jensens "Längs Hörnen" när jag till att börja med tvångsmässigt läser din, Annikas och Fatales blgg varje dag och dessutom funderat på att försöka hinna en tur om Teatron när jag kommer förbi stan första helgen i juni. Går behovet över när man gifter sig?

2007-05-23 @ 22:41:38
Postat av: samantha

ahh stackars din bror. det värsta med att vara ett småsyskon är att ALLA ska blanda sig i ens privatliv. låt den stackars killen vara. och om du nu e så nyfiken på hans PRIVATA liv så fråga honnom ist för att snoka för det är bara rakt av elakt

2007-05-23 @ 23:11:41
URL: http://samanthae.blogg.se
Postat av: Hanna Fridén

Caroline: SNOKA SNOKA!
bomedill: Jag vet inte! Jag har aldrig varit gift, vilket jag nog ska tacka för. Men var besatt, det gillar jag, det är trevligt, och kom förbi Teatron!
samantha: Ja, alltså, saken är den att, ja, jag hatar förstås att förstöra ett skämt men... HAN ÄR JU MED PÅ INLÄGGET! Jag är inte Satanghitler666 direkt.

2007-05-24 @ 00:05:48
URL: http://frankincense.blogg.se/
Postat av: Jo

Haha, fin bild på dej i hans galleri :D

2007-05-24 @ 01:53:19
Postat av: Hanna Fridén

JO: Jag är mimaren :D

2007-05-24 @ 10:43:03
URL: http://frankincense.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback